آموزش کامل ساخت مکمل های خانگی بدنسازی افزایش حجم و عضله و طرز تهیه معجون های طلایی در خانه با استفاده از روشهای معتبر

توضیحات محصول

آموزش ساخت مکمل های بدنسازی خانگی

در این مطلب از داماش(فروشگاه و همکاری در فروش) به معرفی محصولی برای بدنسازان و ورزشکاران و افرادی که در پی چاقی و لاغری هستند میپردازیم

امروزه با انواع خاصی از مکمل های بدنسازی روبرو هستیم که آشنایی و استفاده درست از آنها برای کسانی که به حرفه بدنسازی و یا هر ورزش دیگری روی می آورند ضروری است

در این مجموعه بسیار ارزنده با آموزش ساخت مکمل های بدنسازی خانگی و چندین معجون دست ساز آشنا می شویم که علاوه بر اطمینان از محصول مورد نظر به راحتی با طرز تهیه آن آشنا می شویم که میتواند برای افزایش حجم عضله خشک یا افزایش وزن استفاده شود. همچنین معجون های اشتها آور در این مجموعه به صورت کامل توضیح داده شده است.

این مکمل های پروتئینی و همچنین معجون های دست ساز طبق نظر پزشکان برای بدن سازی مبتدی تا حرفه ای و یا افرادی که نیاز به افزایش وزن یا کاهش وزن دارند توصیه شده است.

هر کدام از این مکمل های بدن سازی به صورت جداگانه طرز تهیه و طرز مصرف و خواص و برای مقایسه مقادیر پروتئین و کربوهیدرات و چربی آن توضیح داده شده است.

علاوه بر این طرز تهه چربی سوز و لاغر کننده گیاهی نیز توضیح داده شده است .

با این مجموعه نیازی نیست که پول هنگفت در جیب برخی شرکت های سودجو بریزید و میتوانید خود اقدام به چربی سوزی و یا افزایش وزن کنید که از اصل بودن و میزان پروتئین و کربوهیدارات و چربی آن مطمئن خواهید بود.

امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از مکمل های بدنسازی عرضه شده دست پر هستند و در محل هایی با تغییر مواد داخل آن و اضافه کردن استروئید و … قصد فریب و جلب رضایت مشتری مشتری دارند و حتی دیده شده پلمپ های بادی که توسط کارخانه بر روی درب این محصولات مکمل پروتئینی ارائه میشود براحتی توسط سودجویان پس از خارج نمودن محصول اصلی دوباره همانند محصول اولیه پلمپ بادی میشود! ورزشکاران نیز غافل از اینکه چه چیزی را مصرف می کنند علاوه بر از دست دادن پول خود به سلامتی خود نیز آسیب میزنند .

مکمل های ارائه شده در این مجموعه و میزان پروتئین و کربوهیدرات آن با شرکت های سازنده مکمل مقایسه شده است و با اطمینان خاطر میتوانید از آن ها مصرف کنید و سلامتی خود را نیز حفظ کنید.
همچنین برنامه غذایی معتبری در این مجموعه ارائه شده است که در کنار استفاده از مکمل ها می توانید از آن بهره ببرید.
همچنین در این مجموعه با طرز تهیه پروتئین وی – مگامکس و کربوپروتئین آشنا خواهید شد